Ginsmagning Hitter Stort

Ginsmagning får den helt store opmærksomhed for tiden. Den lyse spiritus, med de britiske aner, har oplevet en renæssance, og er efterhånden blevet københavnernes og aarhusianernes fortrukne valg i cocktailbaren og hos spiritushandleren. 

Generelt større udvalg

Vi skal ikke langt tilbage i dette årti, hvor gin typisk var noget, som vi danskere købte i form af den billige variant og blandende op med discount-tonic fra supermarkedet. Disse dage er ovre. 2016 er for alvor blevet det år, hvor ginbølgen har slået ned over Danmark -­ særligt i hovedstaden og Aarhus. Der findes ikke opgørelser over, hvor meget salget af gin er steget på landsplan, men hos Tasteoffer.dk har man i høj grad mærket den øgede efterspørgsel på den lyse spiritus. Vi har generelt fået et meget større udvalg af gin, og kunderne efterspørger i stigende grad specielle typer af gin. I dag har vi ginmærker fra det meste af verden. Det havde vi ikke for få år siden, fortæller ejer og stifter Mick Ogilvie.tasteoffer 

Viral interesse

Det seneste tydelige eksempel på den store ’hype’ omkring gin, som Mick Ogilvie har oplevet, var, da en ginsmagning hos TasteOffer gik viralt på Facebook. Vi laver ofte smagninger i butikkerne, hvor vi forklarer og smager på gin, og vi ligger altid begivenhederne på Facebook. En af disse ginsmagninger fik ekstremt meget opmærksomhed, og den nåede faktisk ud til over 400.000 mennesker på det sociale medie, forklarer han. 

Flere smagninger

Den gigantiske interesse for TasteOffer.dk ginsmagninger medførte hurtigt, at vi måtte melde udsolgt. Derfor har Tasteoffer nu planlagt endnu flere af sin slags for at kunne imødekomme den store efterspørgsel fra københavnerne og aarhusianerne. I den kommende tid vil mere end 600 tørstige gæster komme til ginsmagninger i firmaets lokaliteter i København og Aarhus.
  • Stor Ginsmagning I Århus

    Ginsmagning Hitter Stort

    Ginsmagning får den helt store opmærksomhed for tiden. Den lyse spiritus, med de britiske aner, har oplevet en renæssance, og er efterhånden blevet københavnernes og aarhusianernes fortrukne valg i cocktailbaren og hos spiritushandleren.

     

    Generelt større udvalg

    Vi skal ikke langt tilbage i dette årti, hvor gin typisk var noget, som vi danskere købte i form af den billige variant og blandende op med discount-tonic fra supermarkedet. Disse dage er ovre. 2016 er for alvor blevet det år, hvor ginbølgen har slået ned over Danmark -­ særligt i hovedstaden og Aarhus. Der findes ikke opgørelser over, hvor meget salget af gin er steget på landsplan, men hos Tasteoffer.dk har man i høj grad mærket den øgede efterspørgsel på den lyse spiritus. Vi har generelt fået et meget større udvalg af gin, og kunderne efterspørger i stigende grad specielle typer af gin. I dag har vi ginmærker fra det meste af verden. Det havde vi ikke for få år siden, fortæller ejer og stifter Mick Ogilvie.

    tasteoffer

     

    Viral interesse

    Det seneste tydelige eksempel på den store ’hype’ omkring gin, som Mick Ogilvie har oplevet, var, da en ginsmagning hos TasteOffer gik viralt på Facebook. Vi laver ofte smagninger i butikkerne, hvor vi forklarer og smager på gin, og vi ligger altid begivenhederne på Facebook. En af disse ginsmagninger fik ekstremt meget opmærksomhed, og den nåede faktisk ud til over 400.000 mennesker på det sociale medie, forklarer han.

     

    Flere smagninger

    Den gigantiske interesse for TasteOffer.dk ginsmagninger medførte hurtigt, at vi måtte melde udsolgt. Derfor har Tasteoffer nu planlagt endnu flere af sin slags for at kunne imødekomme den store efterspørgsel fra københavnerne og aarhusianerne. I den kommende tid vil mere end 600 tørstige gæster komme til ginsmagninger i firmaets lokaliteter i København og Aarhus.

Updating…
  • Ingen produkter i kurven.